آموزش ساخت انیمیشن با موهو (Moho) از صفر تا صد و رایگان
آموزش ساخت انیمیشن با موهو (Moho) از صفر تا صد و رایگان در کانال یوتوب آکادمی آرش منتشر شده است.
تعداد درس | 69 ویدیو |
مئت زمان آموزش | 18 ساعت |
میزان رضایت بینندگان از دوره آموزشی موهو در کانال یوتبوب آکادمی آرش.
تعداد بازدیدکنندگان در یوتوب
86469
موهو (moho) چیست؟
موهو (Moho) نرمافزاری قدرتمند و محبوب برای انیمیشنسازی دوبعدی است که توسط کمپانی Smith Micro Software توسعه داده شده و در نسخههای اخیر توسط Lost Marble عرضه میشود. این نرمافزار در گذشته با نام Anime Studio شناخته میشد و ابزاری حرفهای برای انیمیشنسازان مبتدی و حرفهای است.
اهمیت یادگیری ساخت انیمیشن دوبعدی با موهو چیست؟
یادگیری ساخت انیمیشن دوبعدی در موهو Moho به دلیل کاربردهای گسترده و امکانات پیشرفته آن اهمیت زیادی دارد.چون این نرمافزار با ابزارهایی مانند استخوانبندی، انیمیشنسازی خودکار و طراحی وکتور، فرآیند تولید انیمیشن را ساده و سریع میکند.
موهو مناسب پروژههای تبلیغاتی، آموزشی و هنری است و برای تولید محتوای جذاب در شبکههای اجتماعی و یوتیوب بسیار کارآمد است. همچنین یادگیری آن به دلیل تقاضای زیاد بازار برای انیمیشنهای دوبعدی، میتواند فرصتهای شغلی خوبی ایجاد کند و مهارتهای انیمیشنسازان را به سطح حرفهای ارتقا دهد.
در دوره آموزش ساخت انیمیشن با موهو (Moho) چه چیری یاد می کیرید؟
در این دوره آموزشی، ما انیمیشنسازی با نرمافزار موهو را به صورت گام به گام و از پایه آموزش خواهیم داد. شما با محیط کاربری موهو آشنا شده و یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزارها و ویژگیهای متنوع آن برای طراحی و انیمیشنسازی کاراکترهای دوبعدی استفاده کنید. در این مسیر، با تکنیکهای مختلفی مانند استخوانبندی کاراکتر، تنظیم حرکات، ساخت انیمیشنهای فریم به فریم و اعمال افکتهای خاص آشنا خواهید شد.
علاوه بر این، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از قابلیتهای پیشرفته موهو برای ایجاد انواع مختلف محتوای خلاقانه استفاده کنید؛ از جمله تولید فیلمهای انیمیشن، انیمیشنهای کوتاه، تیزرهای تبلیغاتی، محتوای آموزشی و حتی طراحی برای بازیهای ویدیویی. هدف این دوره این است که شما با مهارتهایی کاربردی و حرفهای، بتوانید پروژههای انیمیشنسازی خود را به بهترین شکل ممکن خلق کنید.
لیست ویدیوهای دوره آموزش تری دی مکس
درس 1 | آشنایی با محیط نرم افزار
درس 2 | ابزارهای طراحی و رنگ
درس 3 | ابزارهای ساخت انیمیشن
درس 4 | طراحی کاراکتر
درس 5 | استخوان گذاری
درس 6 | کار با لایه پارتیکل
درس 7 | لایه های صدا, نوشتن متن و ایجاد حرکت
درس 8 | ماسک در انیمیشن
درس 9 | افکت های رنگی
درس 10 | طراحی صحنه با آبجکت ها
درس 12 | لایه های سوییچ
درس 13 | ساخت دهان کارکتر و سوییچ دهان
درس 14 | حرف زدن کارکتر
درس 15 | استخوان گذاری برای یک کاراکتر – ریگ بندی
درس 16 | استخوان گذاری کاراکتر یخش دوم
درس 17 | محدود کردن حرکت اسنخوان – بایند کردن
درس 18 | راه رفتن کاراکتر در موهو
درس 19 | اسمارت بون – استخوان هوشمند
درس 20 | کار با لایه پَچ
درس 21 | حرکت روی مسیر
درس 22 | خروجی گرفتن – رندر
درس 23 | smart bone dial
درس 24 | شتاب حرکت Bezier – Ease in – Ease out
درس 25 | تنظیم فاصله کیفریم ها
درس 26 | نکات مهم ایجاد کاراکتر
درس 27 | پرش کاراکتر
درس 28 | استخوان متحرک bone dynamices – overlap
درس 29 | متحرک سازی دهان پیشرفته با اسمارت بون
درس 30 | ایجاد برف باران دود
درس 31 | ایجاد ساختمان و محیط سه بعدی – سه بعدی سازی محیط موهو
درس 32 | ایجاد سایه برای کاراکتر
درس 33 | موتور فیزیک موهو
درس 34 | طراحی و انیمیت چشم کاراکتر
درس 35 | ویدیو ترکینگ – video tracking
درس 36 | چرخش سر کاراکتر
درس 37 | چرخش سر کاراکتر بخش 2
درس 38 | particle – cycle , پارتیکل – سایکل
درس 39 | پین بون Pin Bone
درس 40 | دود کردن اتومبیل
درس 41 | ساخت اجسام سه بعدی
درس 42 | ساخت دریا و موج
درس 43 | طراحی پیشرفته کاراکتر
درس 44 | استخوان گذاری یک کاراکتر
درس 45 | آموزش حرف زدن کاراکتر
درس 46 | متحرک سازی چشم و ابرو کارکتر
درس 47 | چرخش دست کاراکتر با اسمارت بون
درس 48 | سکانس, بایند, لایه افست
درس 49 | ساخت و ایجاد لامپ و نور
درس 50 | چرخش بدن و سر,ریگ کردن سر و بدن
درس 51 | استخوان وارپ smart warp
درس 52 | نشستن کاراکتر پشت میز
درس 53 | ایجاد اشک (گریه) و خون برای کارکتر
درس 54 | فریم بای فریم
درس 55 | حرکت ماشین و چرخ ها
درس 56 | خروجی گرفتن بدون بکگراند
درس 57 | وارد کردن فایل ایلستریتور به موهو
درس 58 | بغل کردن کاراکتر
درس 59 | انیمیت بکگراند تکرار شونده – بکگراند طولانی
درس 60 | راه رفتن کاراکتر از نمای روبرو
درس 61 | Vitruvian Bones
درس 62 | نحوه نگه داشتن و پرتاب یک شی
درس 63 | طراحی و انیمیشن حرکت ساعت
درس 64 | آمورش عبور توپ از میان حلقه
درس 65 | ترتیب قرارگیری شکل ها در یک لایه
درس 66 | Bounce – جهش توپ
درس 67 | طراحی کاراکتر انیمه حرفهای
درس 68 | متحرک سازی صورت کاراکتر انیمه
درس 69 | قابلیت جدید در موهو 14